Historiku

Kompania u themelua në 15 Prill 1996 ngaz.Petrit Maho, që pati vizionin se ndryshimet në shëndetësi dhe produktet farmaceutike ishin të pranishme në tregun shqiptar.

Vlerat

Inovacioni në produkte dhe shërbime, cilësia e lartë dhe siguria, dërgesa e shpejtë, si dhe transparenca në marrëdhëniet me partnerët dhe klientët tanë, janë vlerat që na veçojnë ne në treg.

Vizioni

Vizioni ynë është sigurimi i produkteve, promovimi i një mjedisi proaktiv dhe shërbimeve me cilësi të lartë të cilat i përgjigjen dinamikës së zhvillimit të tregut

dhe kërkesave të pacientëve.

INTERMED, SINONIM PËR PROFESIONALIZËM DHE INTEGRITET

Eksperienca për më shumë se dy dekada në treg, bën që Intermed të jetë gjithnjë udhëheqës i ndryshimeve dhe risive në treg.

Logjistika është një ndër hallkat kyçe të funksionimit të distribucionit farmaceutik, dhe në Intermed ky shërbim ofrohet  prej më shumë se dy dekadash.

Departamenti i shitjeve dhe marketingut bën monitorimin e tregut dhe ka qëllim të propozojë përzgjedhjen e produktit të duhur për nevojat e pacientit.

Sistemi i sigurimit të cilësisë dhe përputhshmëria luajnë një rol thelbësor në krijimin e besueshmërisë në lidhjen me partnerët tanë dhe kujdesin e pacientit.

22

Vite në treg

31

Punonjës

300

Produkte

1287

Klientë

NE JEMI ZGJEDHJA E PARË PËR ÇDO PROFESIONIST.  SHIKO MË SHUMË

 
 

NËSE DONI TË KENI NJË MARRËDHËNIE BASHKËPUNIMI ME NE.